Selasa, 14 Jun 2011

Dia



Dia (Dedikasi buat...Si Jawa Bugis)

Flashback part 1 macam mana aku bley kenal DIA. Nak jadikan cerita computer aku wat ragam 2 3 hari nie...asyik hang hung heng jer kejenya. nak wat keje pun lambat, Nak hantar material pun susah. Selalu klu computer aku wat hal Kak bibah lah yg akan settlekan. Kak bibah janji nak dtg ofic aku lepas 1 jam dia call ckp dia xdpt dtg ada hal lain tapi dia hantar team dia.

Hellow...
woo suara lelaki...sungguh maskulinnya, lalu memperkenalkan diri. Lembut jer suaranya cket lg aku nak terpikat. Nama pun cam mat salleh kompem2 lah org putih. Speaking London lak gan aku sepatah haram xcakap melayu. dah nama pun mat saleh. Lintang pukang aku nak menjawapnya ala2 Pua chu kang...hehehe...Dia ckp nak cuba selesaikan masalah aku melalui telipon tapi npk gaya xmenjadi dia kena dtg jugak ofic aku. Masa aku tgh lepak kat ruang menunggu... Masuk sorang tetamu yg xpernah aku jpa, dtg cari aku.

Penyambut Tetamu : Ya Encik...Cari siapa?
Tetamu: Cari cik .....
Penyambut Tetamu : Tu...
Aku : Dari mana ya?
Tetamu: Saya .... dr Asia On Time
Aku: Lohh melayu ke? ingatkan Mat Salleh tadi...ceh tertipu aku! Hampeh betoi
(sambil memandang dgn penuh nikmatnya.yummy. npk pelangi... npk burung2 berterbangan, bunga berguguran. End

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...